share
冬の雨の中、見に行ったイルミネーションを思い出して描きました。木の周りに電球がつけられて輝いていたのがとても綺麗でした。お店や車のライトが雨に滲んでいてカラフルだったのを覚えています。 I painted this picture remembering the illumination I went to see in the winter rain. It was so beautiful with the light bulbs shining around the trees. I remember the lights of the stores and cars looked colorful as they blurred in the rain.
▲
他のNFTを見る
1,000 円
うち消費税 91円
Xで応援しよう!